Megbízható, precíz és gyors szállítás GLS partnerünkkel 2015 óta!


A most leadott rendeléshez, a csomagfelvétel napja 2024-05-08 lesz!
Csak szállásadók vehetik igénybe és az ajánlat csak belföldön érvényes!
Biztosítás (Minden csomag alapáron biztosítva van 50000 Ft-ig)
50000 Ft feletti biztosítás esetén a csomagcímkét a feladónak kell nyomtatnia biztonsági okokból! További info lentebb...
A címzett kézbesítéskor fizeti a szállítás díját a vele történt egyeztetés alapján

További információk

Miért csak szállásadók vehetik igénybe ezt a szolgáltatást?
Cégünk bárki számára lehetővé teszi a GLS szállítási szolgáltatásának az igénybe vételét az ecsomagfutar.hu oldalon, de ezzel a speciális futárrendelési megoldással csak a szállásadók számára kívánunk segítséget nyujtani. A hazautazó vendégek szálláson hagyott tárgyainak visszajuttatása más megoldások igénybe vételével költséggel jár a szállásadók oldalán, valamint sok időbe telik a küldemények eljuttatásának megszervezése. Ezért ezzel a speciális segítséggel támogatjuk ezen szolgáltatói szektort.
Honnan tudja a Post Solutions Kft., hogy a feladó tényleg szállásadó?
Amennyiben a feladó nevében nem szerepel a hotel, panzió vagy egyéb ilyen szolgáltatóra utaló megnevezés, akkor informálódunk róla. Ha mégsem egy nyilvántartott szállásadóról van szó, akkor nem aktiváljuk a megrendelést és ajánlatot teszünk neki egy fizetős szolgáltatásra.
Miért kell a rendelés végén a feladónak díjfizetési felelősséget vállalni?
Cégünk alapvetően piaci alapon működik. A fenti ajánlat azt feltételezi, hogy a hazautazó vendég iényt tart a szálláshelyen hagyott tulajdonára. A szolgáltatást igénybe vevő szállásadó nyilvánvalóan segíteni szeretne a vendégének a tulajdon visszaszolgáltatásában, ezért amikor felveszi vele a kapcsolatot a szállítás ügyében, meggyőződésünk, hogy megfelelő tájékoztatást nyújt felé a szállítási költség megfizetésével kapcsolatban. Ha a címzett ennek ellenére sem veszi át a csomagot , akkor azt feltételezzük, hogy a tájékoztatás nem volt megfelelő és kénytelenek vagyunk a szállítás költségét a feledóra terhelni. Természetesen ebben az esetben a feladó díjmentesen visszakapja az általa feladott csomagot és érvényesíteni tudja követelését a címzettel szemben.
Honnan tudom, hogy mekkora csomag küldhető?
Általában a szálláshelyen felejtett tárgyak nem haladják meg a feladható méret- és súlyhatárt. A rendszer a biztonság kedvéért jelzi, ha a megadott adatok alpján a csomag nem szállítható. A legnagyobb feladható súly 40 kg, a legnagyobb méret pedig 200x25x25 cm.
Mire van szükség a pontos díj kiszámításához?
A kész csomag súlyára(kg) és három kiterjedésbeli méretére(cm). Fontos, hogy mindig a mért súly kerüljön megadásra. Soha ne kerekítsen lefelé. Pl: 2,1 kg az nem egyenlő a 2 kg-mal.
Hogyan kell csomagolni a küldeményt?
A szállítás és a tartalom biztonsága érdekében mindig a kartondoboz a javasolt. A nagyértékü küldemények esetében (telefon, tablet, számítógép) elvárt a tartalom kitöltés is. Ez lehet dupla doboz vagy téfogatkitöltő anyag.
Kinek a nevére kérjem a számlát?
Mivel a szállításért a címzett fizet, neki javasoljuk kérni a számlát. Természetesen van lehetőség a számla kiállítását cég névre is kérni, ezt a címzettel kérjük egyezteteni. Ebben az esetben a vállalkozás adószámára is szükség lesz.
Miért kell nyomtatni a csomagcímkét az 50000 Ft feletti biztosításnál?
Ez a helyzet nagyon ritkán áll elő, de előfordul. A GLS biztonsági rendszere nem teszi láthatóvá a csomagok értéknyilvánítását. A futárok semmikor nem tudják, hogy az adott csomag mekkora összegre van biztosítva. A felvétel és átszállítás szolgáltatás ezért max. 50000 Ft-os biztosítással vehető igénybe. Előfordul olyan eset, hogy a távozó vendég negyértékű telefont vagy számítógépet felejt a szálláshelyen. Annak érdekében, hogy ekkora értékű küldeményt is fel tudjanak adni az ügyfelek, egy másik szolgáltatást kell igénybe venni. A megrendelőnek a nyomtatás terhén kívül semmilyen eltérés nem jelentkezik, a küldeményt kézbevevő munkatársak pedig szintén nem kapnak információt a csomag értékéről.
Lehet tudni, hogy mikor jön a futár és merre jár a feladott csomag?
Igen. A futár érkezésének napját a rendelés alkalmával a weboldal mutatja. Felvétel és átszállítás szolgáltatás igénybe vételekor a feladó a csomagfelvétel napján emailben kap tájékoztatást a futár nevéről, telefonszámáról és a várható érkezés időpontjáról(3 órás időintervallumban).
A megrendelés aktiválásakor emailben értesítést küldünk annak tényéről, valamint egyéb informáciokat, mint például a csomag azonosítószámát. A számra kattintva a rendszer mutatja a csomag státuszát és annak fellelhetőségét. Fontos! A nyomkövetés csak a csomag felvételét követően kezd működni!
A címzett is tudja, hogy merre jár a csomagja?
Igen. A címzett a kézbesítés napján (a felvételt követő munkanapon) emailben értesítés kap a kézbesítés várható idejéről. Ha csomag nem háznál történő kézbesítéssel került feladásra, akkor az email tartalmazza a csomagpont nyitvatartását és címét, amennyiben csomagautomatába került a küldés, akkor az automata helyét és a fiók nyitókódját.
Hogyan tud fizetni a címzett a szállításért?
Szinte minden esetben tud fizetni bankkártyával és készpénzzel is. Egyetlen kivétel van ez alól, ha csomagpontos kézbesítés esetén a tájékoztató email tartalmazza, hogy az adott csomagponton csak készpénzes fizetés lehetséges. Elenyésző esetben lehetséges technikai hiba miatt (terminálhiba), hogy csak készpénzes fizetés lehetséges.

Bízunk benne, hogy minden felmerülő kérdésre sikerült választ adnunk. Amennyiben mégis bármilyen információra szüksége lenne, akkor bátran keressen minket a lenti csatornákon.

Minden jog fenntartva Post Solutions Kft.

1215 Budapest Popieluszko u.23.
info@ecsomagfutar.hu
+361-4746464