Cégünk mindent megtesz annak érdekében, hogy felhaszálóink elégedettek legyenek a nyújtott szolgáltatással. Sajnos vannak olyan esetek, amikor a szállítás során sérülés, esetleg elvesztés történik. Ezért biztosítjuk a kártérítés lehetőségét és segítséget nyújtunk annak intézésében.
Fel kell azonban hívni a figyelmet, hogy sérülés esetén csak abban az esetben van lehetőség kártérítésre, ha a csomagolás a tájékoztató oldalon leírtaknak mindenben megfelelt. Elvesztés, megsemmisülés esetén a kártérítés feltétel nélküli.
Mire van szükség a kártérítési igény benyújtásához?
A hatályos törvények szerint, kártérítési igényre a kézbesítést követő 3 munkanapon belül van lehetőség.
Minden esetben elektronikus úton kérjük benyújtrani az igényt egy részletes leírás segítségével az info@ecsomagfutar.hu
címre küldött levélben.
Sérülés esetén
Leírás a csomagolásra használt anyagokról
Fotók a kézbesített csomagról
A feladó, a címzett adatai, csomagszám, feladás dátuma, észrevételek
Igényelt kártérítési összeg, számlaszám, ahova kéri az utalást(pozitív bírálat esetén!)
Kereskedelmi forgalomban a mellékelt és a beszerzést igazoló számla másolata
Magánforgalomban egy nyilatkozat arról, hogy saját tulajdon került eladásra, értékmegjelöléssel
Minden esetben kérjük megtartani a csomagolást, mert a szolgáltató jogosult a csomagot(gokat) beszállítani vizsgálat céljából. Ez a szállítás oda-vissza díjmentes. Abban az esetben, ha teljes kártalanítás történik a szolgáltató jogosult megsemmisíteni a csomagokat.
Eltűnés esetén
Először minden esetben keresést indítunk. Ehhez szükség van a csomag(ok) tartalmának és csomagolásának a lehető legpontosabb leírására (szín, méret, forma, darabszám, stb.).
A keresés sikertelensége esetén pedig lefolytatjuk a káreljárást.
A fotók kivételével mindenben, az előzőekben leírtak szerint kell eljárni.